Työterveys Aalto – Pitkäaikainen asiakkaamme
Webinaari 10.12.2019
Keskustelimme ti 10.12.2019 pitkäaikaisen asiakkaamme, Työterveys Aallon toimitusjohtajan Irja Korhosen kanssa siitä, mitä hyötyä on pitkäkestoisesta kehittämiskumppanuudesta.
Miten Aalto on kehittynyt? Mitä hyötyjä Balentorin kumppanuudesta on syntynyt yhteistyön saralla ja mihin on vaikutettu eniten? Entä mitä tullaan tekemään seuraavaksi?
Vaikuttavan asiakassuhteen elementit –
Balentor ja Työterveys Aalto
Työterveys Aalto on ollut Balentorin kumppani vuodesta 2010 lähtien ja yhteistyö on pitänyt sisällään monia erilaisia kehitysprojekteja. Vlogisarjassa avainhenkilöt kertovat kokemuksiaan yhteistyöstä ja siitä, millaisia vaikutuksia sillä on koettu olevan itselle ja koko organisaatiolle. Toisin sanoen, mitkä on koettu vaikuttavan asiakassuhteen tärkeimmiksi elementeiksi?
Pyydä tarjous
Kerro hieman tilanteestanne ja tavoitteistanne, niin räätälöimme teille sopivan tarjouksen.
Työterveys Aalto tuottaa ja kehittää työterveyspalveluja ja niitä tukevia työhyvinvointipalveluja julkisen sektorin asiakkaille kuudessa toimipisteessä Keski-Suomessa. He auttavat yhdessä työnantajan kanssa ylläpitämään työntekijöiden terveyttä sekä hyvää toiminta- ja työkykyä, joka myös tukee organisaation menestystä ja hyvinvointia. Työterveys Aalto tarjoaa vaikuttavia ja näyttöön perustuvia työterveyshuollon palveluja työnantajalle, työpaikoille ja työntekijöille, sekä työterveyspainotteista sairaanhoidon palvelua. Heidän työterveyspalveluitaan toteuttaa yli 60 terveydenhuollon ammattilaista eri puolilla Keski-Suomea!
www.tyoterveysaalto.fi
Tilaa uutiskirjeemme
Haluaisitko saada tuoreinta tietoa asiakkuuksien, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat muutaman kerran vuodessa suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.