Asiantuntijapalveluiden etämyynti
Etämyynnissä tarvittavien kyvykkyyksien tunnistaminen ja kehittäminen voivat tuottaa haasteita yrityksille ja asiantuntijoille. Usein avuksi tarvitaan ulkopuolinen, joka voi huomata asioita, joihin ei itse kiinnitä huomiota.
Tämän case-esimerkin tapauksessa luotiin uudet etämyynnin toimintatavat, jonka seurauksena sovittiin useita neuvotteluja ja myynti kasvoi.
Miten sitten luodaan tällainen onnistunut etämyyntiprosessi?
Ota vinkit käyttöön viisivaiheisesta prosessista
1. Etämyyntitapaamisen sopiminen
2. Ennakkoviestintä asiakkaalle
3. Etämyyntineuvottelun valmistelu
4. Etämyyntineuvottelu 1
5. Etämyyntineuvottelu 2
Toiminnan taustalla oli halu tukea asiantuntijoiden itseluottamusta ja osaamista etämyyntineuvottelujen ammattimaisessa toteutuksessa. Lue tarkemmin asiakkaamme kokemuksista lataamalla whitepaper!
Teemu Kaakinen
Yritysvalmentaja
050 591 2830
teemu.kaakinen@balentor.fi