Mediatalo - Asiakaskokemuksen uusi taso
Mediatalon strategisena tavoitteena oli erinomainen asiakaskokemus, josta rakentuisi tärkein kilpailuedunlähde yritykselle. Digitaaliset tuotteet ja palvelut haluttiin kärjiksi, mutta juuriongelmana oli eri organisaatiosiiloihin pirstoutunut asiakaskokemus. Eri asiakasryhmien polut ja odotukset olivat myös huonosti ymmärrettyjä.
Muutosta siis toivottiin. Asiakaskokemus priorisoitiin johtamisessa ja kehityshankkeissa, mutta miten kaikki käytännössä tapahtui? Mitä asiakaskokemuksen kehittämisessä huomioitiin ja mitä vaiheita käytiin läpi? Lataa whitepaper ja syvenny asiakkaamme kehityspolkuun.
Lataa case
Keskustellaanko tarkemmin teidän tilanteestanne? Ota yhteyttä!
Jouni Kahelin
Tutkimusjohtaja
0400 894 959
jouni.kahelin@balentor.fi
Pekka T. Järvinen
Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
0400 483 792
pekka.jarvinen@balentor.fi
Lue lisää muutoksen vauhdittamisesta
Tilaa uutiskirjeemme
Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.
Ota yhteyttä
Keskustellaanko lisää muutoksen vauhdittamisesta teidän näkökulmastanne? Jätä yhteydenottopyyntö täyttämällä lomake!