Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Ajankohtaista

    Missä mennään?

    Muutoksen vauhdittajana haluamme olla mukana keskustelussa ajankohtaisten aiheiden ja tapahtumien keskiössä. Mitä Balentorilla tapahtuu juuri nyt? Millaisia ajatuksia tämän hetken puhutuimmat teemat herättävät meissä? Pysy kartalla siitä, mikä puhututtaa ja vilkaise asiantuntijamielipiteemme meneillään olevista agendoista!

    Harjoitteluhaku on nyt auki: tule kasvattamaan osaamistasi markkinoinnin parissa!
    Haemme Balentorin Jyväskylän toimistolle kokoaikaista harjoittelijaa markkinoinnin tehtäviin. Tule meille kasvattamaan ja kehittämään omaa osaamistasi!  Markkinoinnin harjoittelija Markkinoinnin harjoittelijana tavoitteenasi on tukea liiketoiminnan kasvua tuottamalla brändin mukaisia sisältöjä, ylläpitämällä myynnin ja markkinoinnin työkaluja sekä tukea muita balentorilaisia markkinoinnin saralla. Työpäiväsi pitävät sisällään muun muassa seuraavia ...
    Lue lisää
    Videoblogi:
    Markkinoinnin harjoittelu Balentorilla – monipuolisia työtehtäviä, hurjasti oppeja ja oikeaa vastuuta!
    Tässä videossa syksyn 2024 markkinoinnin harjoittelijat Satu Makkonen ja Emma Penttinen kertovat kokemuksistaan Balentorilla. Videolla käydään läpi työtehtäviä, oppeja sekä ominaisuuksia, joita markkinoinnin harjoittelijalta vaaditaan. Monipuoliset ja innostavat työtehtävät Meidän työtehtävät koostuu markkinoinnin ja valmennusassistentin tehtävistä. Meiltä löytyy sekä yhteisiä tehtäviä että omia vastuita. Yhteisiin tehtäviin kuuluvat ...
    Lue lisää
    Ajankohtaista

    Missä mennään?

    Harjoitteluhaku on nyt auki: tule kasvattamaan osaamistasi markkinoinnin parissa!

    Harjoitteluhaku on nyt auki: tule kasvattamaan osaamistasi markkinoinnin parissa!

    Videoblogi:
    Markkinoinnin harjoittelu Balentorilla – monipuolisia työtehtäviä, hurjasti oppeja ja oikeaa vastuuta!

    Videoblogi:
    Markkinoinnin harjoittelu Balentorilla – monipuolisia työtehtäviä, hurjasti oppeja ja oikeaa vastuuta!

    Herättääkö asiakastutkimus enemmän kysymyksiä kuin tuottaa ratkaisuja?   

    Herättääkö asiakastutkimus enemmän kysymyksiä kuin tuottaa ratkaisuja?   

    Muutoksen vieminen käytäntöön

    Muutoksen vieminen käytäntöön

    OPAS
    Modernin strategian onnistunut toimeenpano

    OPAS
    Modernin strategian onnistunut toimeenpano

    Modernin strategian 3 elementtiä – Miten saada kulttuuri tukemaan strategista onnistumista?

    Modernin strategian 3 elementtiä – Miten saada kulttuuri tukemaan strategista onnistumista?

    Kuka päättää mikä on asiakkaalle merkityksellistä?

    Kuka päättää mikä on asiakkaalle merkityksellistä?

    Vastuullisuus on osa koko liiketoimintaa, ei vain yksi liiketoiminnan osa

    Vastuullisuus on osa koko liiketoimintaa, ei vain yksi liiketoiminnan osa

    Haastavan muutosjohtamisen 2.0: Case yrityskaupat ja integraatiot

    Haastavan muutosjohtamisen 2.0: Case yrityskaupat ja integraatiot

    Jääkö strategia hähmäiseksi?

    Jääkö strategia hähmäiseksi?

    Suositteluhalukkuus tapissa mutta asiakas vaihtaa kumppania

    Suositteluhalukkuus tapissa mutta asiakas vaihtaa kumppania

    Miksi muutokset epäonnistuvat? – Tunnista 4 kriittistä tekijää

    Miksi muutokset epäonnistuvat? – Tunnista 4 kriittistä tekijää

    Back to basics: Strategiatyön perusteet haltuun

    Back to basics: Strategiatyön perusteet haltuun

    Kolumni
    Kuntien on määriteltävä itsensä uudelleen

    Kolumni
    Kuntien on määriteltävä itsensä uudelleen

    Organisaation vai henkilöstön tavoitteet – Henkilöstökysely menestyksen työkaluna

    Organisaation vai henkilöstön tavoitteet – Henkilöstökysely menestyksen työkaluna

    Terveysteknologian rooli kasvaa potilaiden hoidossa – 3 nostoa terveysteknologiasta

    Terveysteknologian rooli kasvaa potilaiden hoidossa – 3 nostoa terveysteknologiasta

    Haastavien aikojen strategian toimeenpano – näkökulmia Quantiven tuoreesta raportista

    Haastavien aikojen strategian toimeenpano – näkökulmia Quantiven tuoreesta raportista

    Omistajastrategian unohdettu merkitys organisaatiolle – vinkit omistajastrategian laatimiseen

    Omistajastrategian unohdettu merkitys organisaatiolle – vinkit omistajastrategian laatimiseen