Turhauduimme monen kirjaviin järjestelmiin, jotka sisälsivät markkinoinnin, myynnin ja asiakkuudenhoidon tietoja ja tehtäviä eri paikoissa. Informaatio oli pirstaleista, huomasimme jatkuvasti pullonkauloja myynnin ja markkinoinnin välillä ja CRM oli lähinnä asiakastiedon säilytyspaikka. Halusimme löytää tähän ratkaisun, joten otimme käyttöön HubSpotin. Ja rakastuimme sen verran kovasti, että haluamme nyt tarjota saman hyödyn myös omille asiakkaillemme!
Ei kuten muut HubSpot-kumppanit, vaan teknisen osaamisen ja liiketoimintaymmärryksen yhdistäjä
Huomasimme itse pian käyttöönoton jälkeen, että HubSpotin teknisen käyttöönoton lisäksi itse liiketoiminnan synkronointi järjestelmään vaati oman työnsä ja vei aikaa, kun sen teki itse muun työn ohella. Järjestelmä ei nimittäin itsessään pelasta haasteilta, vaan sen pitää sisältää oikeanlaista tietoa. Tieto tulee kytkeä automaatioiden kautta oikeisiin paikkoihin ja se tulee pystyä raportoimaan tarvittavalla tasolla, jotta oikeanlainen kehittäminen datan pohjalta on mahdollista. Tätä kokonaisuutta tarjoamme nyt myös asiakkaillemme sertifioituna HubSpot-kumppanina.
Markkinointi, myynti ja asiakkuudenhoito – kaikki samassa paikassa
HubSpotin kautta markkinointi, myynti ja asiakkuudenhoito nähdään yhtenä hyrränä, jonka takia jokaisen vaiheen informaatio on järkevintä löytää yhdestä järjestelmästä pullonkaulojen, väliin putoavan informaation ja päällekkäisen työn välttämiseksi. Kun kaikki tarvittava informaatio on samassa paikassa, myös haasteet on helpompi huomata ja löytää juurisyyt sekä ratkaisut niihin.
Tässä muutamia haasteita, jotka toistuvat asiakkaillamme ja saattavat olla tuttuja myös teillä:
- Markkinointia tehdään ahkerasti, mutta tulokset eivät ole halutulla tasolla ja markkinointi on lähinnä kuluerä. Nettisivuvierailijoita ei ole tarpeeksi, ne eivät ole potentiaalista ostajakuntaa tai ne eivät generoidu liideiksi. Tieto uutiskirjeistä, nettisivukävijöistä, sosiaalisesta mediasta, sisällöntuotannosta ja tapahtumista on kaikki eri järjestelmissä eivätkä järjestelmät puhu keskenään.
- Myynti ei pysty klousaamaan saatuja liidejä halutulla prosentilla eikä lisämyyntiä synny. Myynnin toimintatavat eivät ole yhtenäiset ja hyviksi todettuja toimintatapoja ei juurikaan monisteta muiden käyttöön. Myyntiputkea ei tarkastella kokonaisuutena eikä sen kipupisteitä huomata.
- Asiakkuudet hiipuvat, heidän uusia tarpeitaan ei huomata ajoissa ja asiakkuuksia menetetään kilpailijoille. Asiakasvastaavat eivät ole selkeitä asiakkaalle, eikä yrityksen sisällä ja ristiinkontaktointia tapahtuu vahingossa.
Lisäksi jonkin vaiheen tai kaikkien vaiheiden tiedonkeruu, raportointi ja seuranta, sekä sen pohjalta toiminnan kehittäminen voi olla manuaalisen työn takana ja viedä järjettömästi aikaa.
No miten näihin haasteisiin sitten vastataan? HubSpot tarjoaa alustan, me tarjoamme kymmenien vuosien liiketoimintaosaamisen. Nämä yhdistettynä pystymme käyttöönottamaan järjestelmän kanssanne, auttamaan datan siirrossa ja valjastamisessa halutunlaiseen muotoon sekä automatisoimaan järjestelmän palvelemaan jokapäiväisiä liiketoimintatarpeitanne ja poistamaan haitalliset pullonkaulat.
Jutellaanko lisää? Varaa aika kalenteristani, niin kartoitetaan nykytilanteenne, tavoitteenne ja mahdollisuudet kehitykseen yhdessä.
Testaa HubSpot tarpeenne minuutissa!
Varaa aika, niin kartoitetaan tarpeenne tarkemmin yhdessä!
Lue lisää muutoksen vauhdittamisesta
Tilaa uutiskirjeemme
Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.
Pyydä tarjous
Kerro hieman tilanteestanne ja tavoitteistanne, niin räätälöidään teille sopiva kokonaisuus yhdessä!