image Toimitusjohtajan terveiset: Strategisen muutoksen mestarit – mikä toimii ja mikä ei? image Itseohjautuvuuden lyhyt oppimäärä

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Balentor on nyt HubSpot-kumppanisi!

    Turhauduimme monen kirjaviin järjestelmiin, jotka sisälsivät markkinoinnin, myynnin ja asiakkuudenhoidon tietoja ja tehtäviä eri paikoissa. Informaatio oli pirstaleista, huomasimme jatkuvasti pullonkauloja myynnin ja markkinoinnin välillä ja CRM oli lähinnä asiakastiedon säilytyspaikka. Halusimme löytää tähän ratkaisun, joten otimme käyttöön HubSpotin. Ja rakastuimme sen verran kovasti, että haluamme nyt tarjota saman hyödyn myös omille asiakkaillemme!

    Ei kuten muut HubSpot-kumppanit, vaan teknisen osaamisen ja liiketoimintaymmärryksen yhdistäjä

    Huomasimme itse pian käyttöönoton jälkeen, että HubSpotin teknisen käyttöönoton lisäksi itse liiketoiminnan synkronointi järjestelmään vaati oman työnsä ja vei aikaa, kun sen teki itse muun työn ohella. Järjestelmä ei nimittäin itsessään pelasta haasteilta, vaan sen pitää sisältää oikeanlaista tietoa. Tieto tulee kytkeä automaatioiden kautta oikeisiin paikkoihin ja se tulee pystyä raportoimaan tarvittavalla tasolla, jotta oikeanlainen kehittäminen datan pohjalta on mahdollista. Tätä kokonaisuutta tarjoamme nyt myös asiakkaillemme HubSpot-kumppanina.

    Markkinointi, myynti ja asiakkuudenhoito – kaikki samassa paikassa

    HubSpotin kautta markkinointi, myynti ja asiakkuudenhoito nähdään yhtenä hyrränä, jonka takia jokaisen vaiheen informaatio on järkevintä löytää yhdestä järjestelmästä pullonkaulojen, väliin putoavan informaation ja päällekkäisen työn välttämiseksi. Kun kaikki tarvittava informaatio on samassa paikassa, myös haasteet on helpompi huomata ja löytää juurisyyt sekä ratkaisut niihin.

    Tässä muutamia haasteita, jotka toistuvat asiakkaillamme ja saattavat olla tuttuja myös teillä:

    1. Markkinointia tehdään ahkerasti, mutta tulokset eivät ole halutulla tasolla ja markkinointi on lähinnä kuluerä. Nettisivuvierailijoita ei ole tarpeeksi, ne eivät ole potentiaalista ostajakuntaa tai ne eivät generoidu liideiksi. Tieto uutiskirjeistä, nettisivukävijöistä, sosiaalisesta mediasta, sisällöntuotannosta ja tapahtumista on kaikki eri järjestelmissä eivätkä järjestelmät puhu keskenään.
    2. Myynti ei pysty klousaamaan saatuja liidejä halutulla prosentilla eikä lisämyyntiä synny. Myynnin toimintatavat eivät ole yhtenäiset ja hyviksi todettuja toimintatapoja ei juurikaan monisteta muiden käyttöön. Myyntiputkea ei tarkastella kokonaisuutena eikä sen kipupisteitä huomata.
    3. Asiakkuudet hiipuvat, heidän uusia tarpeitaan ei huomata ajoissa ja asiakkuuksia menetetään kilpailijoille. Asiakasvastaavat eivät ole selkeitä asiakkaalle, eikä yrityksen sisällä ja ristiinkontaktointia tapahtuu vahingossa.

    Lisäksi jonkin vaiheen tai kaikkien vaiheiden tiedonkeruu, raportointi ja seuranta, sekä sen pohjalta toiminnan kehittäminen voi olla manuaalisen työn takana ja viedä järjettömästi aikaa.

    No miten näihin haasteisiin sitten vastataan? HubSpot tarjoaa alustan, me tarjoamme kymmenien vuosien liiketoimintaosaamisen. Nämä yhdistettynä pystymme käyttöönottamaan järjestelmän kanssanne, auttamaan datan siirrossa ja valjastamisessa halutunlaiseen muotoon sekä automatisoimaan järjestelmän palvelemaan jokapäiväisiä liiketoimintatarpeitanne ja poistamaan haitalliset pullonkaulat.

    Kysy lisää HubSpotin hyödyntämisestä liiketoiminnan tukena

    Markus Söderström
    Kehitysasiantuntija
    HubSpot, markkinoinnin ja myynnin kehittäminen
    050 5177 559
    markus.soderstrom@balentor.fi

    HubSpotin asiakaskeskeiset hyödyt

    Haastattelimme kolmea asiantuntijaa HubSpotin asiakaskeskeisistä hyödyistä. Paneuduimme hyötyihin toimitusjohtajan, myyntipäällikön ja markkinointipäällikön näkökulmasta.

    Asiakascaset

    Tehoa myyntiin ja markkinointiin HubSpotin avulla

    Tässä kaksi esimerkkiä siitä, kuinka yritykset ovat hyötyneet HubSpotin käyttöönotosta ja saavuttaneet merkittäviä tuloksia myynnissä ja markkinoinnissa.

    Blogi ja opas

    HubSpotin käyttöönotto liiketoiminnan kehittämisen tueksi

    HubSpotin käyttöönoton todellinen hyöty saavutetaan, kun järjestelmä otetaan käyttöön liiketoimintalähtöisesti ja suunnitelmallisesti. Tämä yhdistelmä auttaa tehostamaan myyntiä, parantamaan markkinoinnin osuvuutta ja vahvistamaan asiakkuudenhallintaa tavalla, joka tukee yrityksesi kasvua ja tavoitteita.

    HubSpot

    HubSpot markkinointiin, myyntiin ja asiakkuuksien hoitoon

    HubSpot on tehokas työkalu yrityksille, jotka haluavat tehostaa markkinointiaan, myyntiään ja asiakassuhteiden hallintaansa (CRM). Sen avulla yritys voi automatisoida markkinointikampanjoita, hallita asiakkuuksia ja seurata myyntiputkea, mikä parantaa asiakaskokemusta ja lisää myyntitehokkuutta. HubSpot on yrityksille, jotka tavoittelevat kasvua ja haluavat parantaa asiakaslähtöisyyttään.

    Avatar photo
    Balentor
    Me olemme kumppanisi muutoksessa ja kehityksessä. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan päämääränsä toteuttamalla laajoja kehitysohjelmia, räätälöityjä täsmävalmennuksia sekä tutkimuksia ja arviointeja. Toimimme erityisesti johtamisen, asiakaskokemuksen, myynnin sekä työyhteisön kehittämisen alueilla.
    Kirjoitukseen liittyvät
    • Kaikki
    • Kirjoittajan
    • Kategorian
    • Tagien mukaan