image Digistrategian luominen image Hyviä uutisia – olet digitalisaatiossa jo pitkällä!

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Whitepaper
    IBM – Työntekijäkokemuksen mittaaminen

    Whitepaper

    Työntekijäkokemuksen tärkeimmät panos- ja tulostekijät

    Tiesitkö, että olemme yksi harvoista toimijoista alallamme Suomessa, joka tekee yhteistyötä IBM:n kanssa? Lue lisää siitä, millaisilla mittareilla työntekijäkokemusta kannattaa tarkastella ja millaisia vaikutuksia positiivisella työntekijäkokemuksella voi olla organisaation tulokseen.

    Millainen on ideaalinen työntekijäkokemus työssä? IBM tutki yhdessä Globoforcen kanssa asiaa toteuttamalla laajan kansainvälisen tutkimuksen työntekijöiden kokemuksista. Työntekijäkokemus määritellään positiiviseksi ja voimakkaaksi kokemukseksi, jonka avulla työhön voidaan panostaa kokonaisvaltaisemmin.

    IBM:n Työntekijäkokemuksen mittari (Employee Experience Index) tarkastelee viittä osa-aluetta, jotka vaikuttavat voimakkaasti työntekijäkokemukseen. Näitä ovat kuulumisen tunne (belonging), tarkoituksen tunne (purpose), saavutuksen tunne (achievement), onnellisuus (happiness) ja tarmokkuus (vigor). Mitkä asiat työpaikalla vaikuttavat näiden mittareiden toteutumiseen ja millaisia seurauksia organisaation liiketoimintaan sillä voi olla?

    Tutustu tutkimukseen ja sen tuloksiin lataamalla white paper!

    Mitkä ovat tärkeimmät työntekijäkokemukseen vaikuttavat tekijät ja millaisia tuloksia organisaatiot voivat saavuttaa työntekijäkokemukseen panostamalla?

    IBM on tutkinut yli 23 000 työntekijää globaalisti ja tuottanut sen pohjalta viitekehyksen työntekijäkokemuksen mittaamiseen.

    Tämä tutkimusraportti vastaa seuraaviin kysymyksiin
    • Miten työntekijäkokemusta kannattaisi mitata?
    • Miten työntekijäkokemus vaikuttaa henkilöstön tuloksellisuuteen?
    • Mitkä ovat keskeiset työntekijäkokemukseen vaikuttavat tekijät?

    Lataa whitepaper täyttämällä lomake!

    Lataa whitepaper

    – – –

    WorkTrends on IBM:n tutkimusohjelma, joka toimii 45 eri maassa ja tekee muun muassa laajoja kyselyitä. Olennaista on tunnistaa, mitkä asiat tekevät työpaikasta työntekijän silmissä houkuttelevan, löytää oikeat tekijät sopiviin tehtäviin ja luoda parempaa työskentelykulttuuria. Employee Experience Index on organisaation työväline muuttaa henkilöstön positiivinen sitouttaminen liiketoiminnan tuloksiksi. Tutustu toimintaan seuraamalla @IBMSmtWorkforce tai www.ibm.com/software/smarterworkforce/institute.

    Avatar photo
    Jouni Kahelin
    Tutkimusjohtaja
    0400 894 959
    Kirjoitukseen liittyvät
    • Kaikki
    • Kirjoittajan
    • Kategorian
    • Tagien mukaan