Tiesitkö, että autamme isojen yritysten ja julkisten organisaatioiden rinnalla myös PK- ja kasvuyrityksiä saavuttamaan täyden potentiaalinsa? PK- ja kasvuyrityksille suunnatuissa kehitysohjelmissa opitaan uutta ja ravistellaan rutiineja. Silmiä avataan uusille näkökulmille samalla, kun vanhaa tietoa kerrataan ja päivitetään. Ohjelman päätyttyä kehittämisen työkalupakki on täynnä uusia nykyaikaisia välineitä sekä rohkeutta käyttää vanhoja.
Kehitysohjelmista kerätyissä palautteissa korostuvat toistuvasti samat teemat. Kokosimme yhteen useimmin asiakaspalautteissamme mainittuja valmennuksen hyötyjä.
Uusia raikkaita ajatusmalleja ja näkökulmia!
Moni ohjelmaan osallistuneista kertoo saaneensa rohkeutta ja potkua oman yrityksen kehittämiseen. Valmennuspäivistä saatu varmuus auttaa saattamaan loppuun myös keskeneräisiä kehitysprojekteja. Balentorin arvoissa korostamme oivalluttamista. Emme opettamista. Valmennuspäivissä pohditaankin kuivien luentojen sijaan paljon opitun tiedon hyödyntämistä omassa yrityksessä ja useat ryhmätyöt purkuineen mahdollistavat ajatusten avoimen pallottelun. Me valmennamme – emme luennoi.
Innostavaa ja alulle panevaa.
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen kehitysohjelmassa perehdytään mm. yrityksen myynti-, markkinointi- ja asiakkuusstrategioihin. Suunnitelmallisuus ja systemaattisuus ovat ohjelman ohjenuoria, joita haluamme osallistujien omaksuvan omaan liiketoimintaansa. Valmennuspalautteissa korostuvatkin hyvin usein strategian sekä selkeiden toimintamallien tehostamisesta saadut hyödyt. Innostamme osallistujia kehittämiseen ja sysäämme sitä liikkeelle.
Saimme paljon työkaluja niin myyntiin kuin markkinointiinkin. Konsultaatiopäivät olivat aivan erinomaisen hyviä!
Kehitysohjelmasta saatuja konkreettisia työkaluja, hyötyjä ja tuloksia korostetaan lähes jokaisessa palautteessa. Me Balentorilla emme haluakaan viljellä konsulttijargonia ja kehittämisen teorioita, vaan annamme konkreettisia käytännön vinkkejä ja neuvoja sovellettavaksi oman yrityksen toimintaan. Konkreettisuutta ja hyödyllisyyttä lisäävät yrityskohtaiset konsultointipäivät, joiden aikana perehdytään johonkin yrityksen itse valitsemaan kehityskohteeseen. Moni osallistuja on kokenut konsultointipäivät ohjelman hyödyllisimmäksi anniksi – usein päädytäänkin täyttämään vielä hakemus ELY-keskuksen tukemista lisäkonsultointipäivistä.
Suurin hyöty oli muiden yrittäjien tarinoiden ja kokemusten kuuleminen.
Piileväksi lisäarvoksi – jota ei ehkä heti tule ajatelleeksi – mainitaan verkostoituminen muiden alueen yritysten ja avainhenkilöiden kanssa. Valmennuspäivissä tehdään ryhmätöitä, tutustutaan, ja kuullaan muiden näkökulmia. Kahvi- ja lounastauot ovat lisäksi arvokasta aikaa, jolloin muihin osallistujiin voi tutustua rennommissa merkeissä. Ohjelman aikana osallistujat voivat liittyä yhteiselle Balentor Forumille ja keskustella myös aiemmin ohjelmassa olleiden kanssa.
Tällä hetkellä toteutamme Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen -kehitysohjelmaa useilla paikkakunnilla.
Missä sinun seuraava menestystarinasi sijaitsee?
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen
Whitepaperista saat lisätietoa ja toivottavasti vastaukset askarruttaviin kysymyksiin! Lataa ja lue rauhassa!
Saat whitepaperista vastauksen muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
Mitä kehitysohjelma sisältää?
Ketkä saavat osallistua?
Mitä muut asiakkaat kehitysohjelmissa arvostavat?
Me Balentorilla uskomme, että kehittyminen ja kehittäminen on jokaisen yrityksen oikeus. Siksi olemmekin tehneet jo vuosia yhteistyötä ELY-keskuksen kanssa voidaksemme tarjota avaimet kehittämiseen myös pienemmille yrityksille.
Lataaminen
Lue, mistä asioista asiakkaamme muun muassa kehitysohjelmiamme kiittävät ja mitä kehitysohjelmaan osallistuminen vaatii sinulta. Tutustu käsiteltäviin teemoihin ja ole yhteydessä!
Asiakascaset
Lue toteutuksistamme tutustumalla asiakascaseihin. Asiakkaamme kertovat kokemuksistaan ja saamistaan hyödyistä.
Menestystarinat
Olemme toimineet yli 20 vuoden ajan lukuisten pk-yritysten kehityskumppanina.
Ota yhteyttä
Haluatko kuulla, miten voimme auttaa yritystäsi kehittymään?