Lataa casekuvaus
Myynnin prosessien kehittäminen - casekuvaus
Myynnin prosesseja kehittämällä parannusta suorituskykyyn
Asiakasyrityksemme oli suurten haasteiden edessä tuotteiden markkinakysynnän ollessa laskussa. Organisaation myyjille oli asetettu henkilökohtaiset myyntitavoitteet ja vastuualueet, mutta valtaosa myyjistä ei yltänyt asetettuihin tavoitteisiin. Balentorin toteuttaman kehitysohjelman avulla pyrittiin luomaan myynnin ja myynninjohtamisen toimintamalli, joka mahdollistaisi organisaation pysyvän suoritustason nousun.
Whitepaperista saat vastauksen muun muassa näihin kysymyksiin:
- Miten myynnin prosesseja voidaan kehittää?
- Miten luodaan uusi myynnin toimintamalli?
- Mitä apua kehitysohjelmasta on myynnin kehittämisessä ja mitä tuloksia sen avulla voidaan saada?
Lue ja ota ideoita omaan toimintaan. Lataa casekuvaus täyttämällä lomake!
Teemu Kaakinen
Yritysvalmentaja
050 591 2830
teemu.kaakinen@balentor.fi