Asiantuntijaorganisaatio - Strateginen kyvykkyys
Toteutusesimerkkimme tarjoavat yksityiskohtaisen katsauksen eri toimialojen muutosmatkoihin ja antavat osviittaa siitä, miten muutosta kannattaa lähteä edistämään tietyn tyyppisissä organisaatioissa ja yrityksissä. Muista, että räätälöimme kuitenkin jokaisen toteutuksen asiakkaamme strategian ja suunnan, ihmiset ja kyvykkyydet sekä rakenteet ja toimintavat huomioiden.
Asiantuntijaorganisaation strategisena tavoitteena oli saavuttaa erinomainen asiakaskokemus tärkeimmäksi kilpailuedunlähteeksi. Digitaaliset tuotteet ja palvelut haluttiin nostaa kärkeen.
Mikä sitten oli juuriongelma? Asiakaskokemus oli pirstoutunut eri organisaatiosiiloihin ja eri asiakasryhmien polut sekä odotukset olivat huonosti ymmärrettyjä.
Kun muutostarve oli kartoitettu, asiakaskokemus priorisoitiin niin johtamisessa kuin kehityshankkeissakin.
Miten asiantuntijaorganisaation muutosmatka eteni? Mitä muutoksia arjen toiminnan tasolla tehtiin? Miten strategiset kyvykkyydet huomioitiin ja kyvykkyyskartta rakennettiin? Syvenny toteutusesimerkkiimme täyttämällä lomake!
Kaipaatteko tukea muutospolullanne?
Jouni Kahelin
Tutkimusjohtaja
0400 894 959
jouni.kahelin@balentor.fi
Pekka T. Järvinen
Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
0400 483 792
pekka.jarvinen@balentor.fi
Lataa toteutusesimerkki täyttämällä lomake
Lue lisää strategisten kyvykkyyksien kehittämisestä
Tilaa uutiskirjeemme
Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.
Ota yhteyttä
Keskustellaanko tarkemmin liiketoiminnan kehittämisestä teidän näkökulmastanne? Jätä yhteydenottopyyntö täyttämällä lomake!