image Itseohjautuvuus – mistä aloittaisit? image Myynnin itseohjautuvuus – liian hyvää ollakseen totta?

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Vuoden 2017 luetuimmat blogimme

    Keräsimme vuoden 2017 luetuimmat blogimme helpoksi paketiksi esimerkiksi välipäivinä nautittavaksi. Alta löydät viisi blogia, jotka ovat kiinnostaneet lukijoita eniten tänä vuonna.

    Tilaa uutiskirjeemme

    Tilaa uutiskirjeemme, niin saat blogikoosteen sähköpostiisi, jolloin sen pariin on helppo palata – samalla varmistat, että saat parhaat sisältömme myös ensi vuoden aikana.

    1. Esimies ei motivoi

    esimies ei motivoi

    Muutostilanteen seurauksena työntekijän motivaatio voi kokea merkittävän kolauksen. Esimies ei kuitenkaan yksin pysty motivoimaan työntekijää takaisin parhaaseen työvireeseen. Mutta mikä sitten on esimiehen rooli ja tehtävä motivaation herättelyssä? Suvi Tuominiemi avaa aihetta tässä blogitekstissä.

    2. Inhimillinen hävikki

    inhimillinen hävikki

    Jos ihmisen oivaltaminen, ideointi ja ajattelu tukahdutetaan, työyhteisö menettää enemmän kuin moni ymmärtää. Syntyy inhimillistä hävikkiä, joka tulee organisaatioille kalliiksi. Kuinka henkilöstöstä voi saada kaiken potentiaalin irti palkitsevalla tavalla inhimillistä hävikkiä välttäen? Jukka Rantala paneutuu inhimillisen hävikin langettamaan varjoon.

    3. Myynti kuolee

    Markkinoinnin, myynnin ja digitaalisuuden ympärillä velloo paljon väittämiä, jotka luovat ristiriitoja käsitteiden keskinäisestä vuorovaikutuksesta. Ottavatko nämä käsitteet todella yhteen, vai vetävätkö ne sittenkin yhtä köyttä?

    4. Asiakkuuksien hoitoa perävalotakuulla

    Asiakkuuksien hoito voi olla vaativa laji –  varsinkin jos strategia perustuu ennen kaikkea aggressiiviseen odottamiseen. Paljon kehitystä tällä saralla saadaan aikaan, kunhan laitetaan ydinasiat ojennukseen. Teemu Kaakinen nostaa kehityskohteita 10 teemasta korostaen, mikä on oikeasti keskeistä asiakkuuksien hoidossa.

    5. Asiakaskeskeinen liiketoiminta ja itseohjautuva henkilöstö – miten ne kytkeytyvät yhteen?

    asiakaskeskeinen liiketoiminta ja itseohjautuvuus

    Asiakaskeskeisyydestä ja itseohjautuvuudesta on muodostumassa muotiaiheet, joihin törmää kaikkialla. Pekka Järvinen pohtii, mitä trendikäsitteiden takana on, miten ne kytkeytyvät toisiinsa ja miksi niihin kannattaisi panostaa?

    Tilaa uutiskirjeemme

    Haluaisitko saada tuoreinta tietoa asiakkuuksien, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

    Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat muutaman kerran vuodessa suoraan omaan sähköpostiin.
    Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

    Pyydä tarjous


      Jos tarjouspyynnössänne on liitteitä, voitte lähettää tarjouspyynnön osoitteeseen info@balentor.fi

      Kerro hieman tilanteestanne ja tavoitteistanne, niin räätälöimme teille sopivan tarjouksen.

      Avatar photo
      Balentor
      Me olemme kumppanisi muutoksessa ja kehityksessä. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan päämääränsä toteuttamalla laajoja kehitysohjelmia, räätälöityjä täsmävalmennuksia sekä tutkimuksia ja arviointeja. Toimimme erityisesti johtamisen, asiakaskokemuksen, myynnin sekä työyhteisön kehittämisen alueilla.
      Kirjoitukseen liittyvät
      • Kaikki
      • Kirjoittajan
      • Kategorian
      • Tagien mukaan