image Hyviä uutisia – olet digitalisaatiossa jo pitkällä! image Data – pääroolissa analytiikan näyttämöllä

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Vuoden 2018 luetuimmat blogimme

    Mitkä vuoden 2018 blogeistamme ovat olleet suosituimpia?
    Kokosimme yhteen eniten lukijoita kiinnostaneet blogimme, joista voit nauttia joulun ja uuden vuoden kynnyksellä! Inspiroidu liiketoiminnan, johtamisen, asiakaskeskeisyyden ja myynnin laaja-alaisesta kehittämisestä. Ota talteen vinkit tutkimuksien toteuttamisesta ja käytäntöön viemisestä.

    Tilaa uutiskirjeemme ja saat blogit jatkossa kätevästi sähköpostiisi.
    Näin pysyt ajan tasalla tämän hetken kuumimmista puheenaiheista
    liiketoiminnan kehittämisen saralla!

    1. Asiakaspalvelun menestystekijät

    Miltei varmin tapa alittaa asiakkaan odotukset on olettaminen: ”kyllähän me ne tiedetään”. Tiedättekö oikeasti? Asiakaspalvelun menestystekijöistä puhuttaessa, aito asiakasymmärrys on teema, jonka päälle on hyvä lähteä rakentamaan. Lisäksi ilman systemaattista asiakkaan palautetiedon keruuta ja sen hyödyntämistä, olemme jälleen olettamuksien äärellä. Valmentajamme Teemu avaa ajatuksiaan aiheesta tarkemmin blogissaan.

    2. Sisäinen ja ulkoinen markkinointi

    Asiakkaan valta markkinoilla on kasvanut viime vuosina radikaalisti. Mistä tämä johtuu? Entä mitä asiakkaan vallan kasvu tarkoittaa organisaation sisältä päin katsottuna? Markkinointi ei myöskään ole vain myyntiä. Parhaissa organisaatioissa markkinointi ymmärretäänkin asiakaskeskeistä toimintaa ohjaavana ajattelutapana. ja entistä tärkeämmäksi menestystekijäksi nousee asiakkaan onnistumisen kokemuksen varmistaminen. Lue Pekan ajatuksia lisää blogista!

    3. Myyjän työpaikka on asiakkaan mielessä

    Asiakas tekee lopullisen ostopäätöksen tunteella ja perustelee sitä järjellä. Hyvät myyjät liikkuvatkin järkitasolla, mutta huippumyyjät liikkuvat myös tunnetasolla. Mitä tämä sitten tarkoittaa myyjän osalta konkreettisesti? Tee ja uskalla tehdä asioita eri tavalla! Jäät varmasti asiakkaan mieleen. Lue Kertin 9 vinkkiä blogista!

    4. Itseohjautuvuus vie esihenkilön työt

    Vanhan ajattelutavan mukaan organisaatio tai tiimi oli pulassa, jos esihenkilö ei ollut koko ajan paikalla tai vähintään tavoitettavissa. Tämä tapa ei kuitenkaan enää toimi – onneksi. Tänä päivänä organisaation kellotaajuus ei salli, että kaikki ratkaisut täytyy tulla kysymään tai vähintään hyväksyttämään esihenkilöllä. Korvaamattomasta esihenkilöstä tulee pikemminkin tiiminsä tulppa. Lue aiheesta tarkemmin Ossin blogista!

    5. Näin viet henkilöstökyselyn seuraavalle tasolle – viisi vinkkiä

    Henkilöstökyselyn tärkein tehtävä on tukea organisaation tavoitteita, strategiaa ja arvoja. Käynnistäessäsi kyselykierrosta seuraavan kerran, pysähdy miettimään, miten arviointi voitaisiin viedä organisaatiossanne seuraavalle – strategiselle – tasolle! Henkilöstökyselyn hyödyllisyys mitataan lopulta siinä, millaisia vaikutuksia tuloksista johdetulla toiminnalla on organisaatioon kokonaisuutena sekä tiimi- ja yksilötasolla. Lue 5 vinkkiä henkilöstökyselyn toteuttamiseen Jounin blogista!

    Tilaa uutiskirjeemme

    Haluaisitko saada tuoreinta tietoa asiakkuuksien, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

    Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat muutaman kerran vuodessa suoraan omaan sähköpostiin.
    Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

    Avatar photo
    Balentor
    Me olemme kumppanisi muutoksessa ja kehityksessä. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan päämääränsä toteuttamalla laajoja kehitysohjelmia, räätälöityjä täsmävalmennuksia sekä tutkimuksia ja arviointeja. Toimimme erityisesti johtamisen, asiakaskokemuksen, myynnin sekä työyhteisön kehittämisen alueilla.
    Kirjoitukseen liittyvät
    • Kaikki
    • Kirjoittajan
    • Kategorian
    • Tagien mukaan