image Muutosvoimaa asiakasymmärryksellä – reaaliajassa image Älä joudu muutoskuplaan!

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Whitepaper
    Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa

    Whitepaper

    Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa

    Muutos asiakkaiden ostokäyttäytymisessä tapahtuu nopeasti, ja jotta yritykset voivat vastata muutoksiin, tulee heidän kehittää ja syventää asiakasymmärrystään. Tekoälyn ja laadullisen analytiikan avulla hankittu reaaliaikainen asiakasymmärrys auttaa yrityksiä kehittämään liiketoimintaansa oikeaan suuntaan ja luo parhaimmillaan jopa epäreilua kilpailuetua!

    Whitepaperista saat vastauksen mm. näihin kysymyksiin:

    1. Miksi asiakasymmärrys on olennaisen tärkeää?
    2. Mitä tarkoittaa 360-asiakasnäkemys ja miten saatte 360-kuvan asiakkaistanne?
    3. Miten voitte hyödyntää tekoälyä ja laadullista analytiikkaa asiakasymmärryksen kehittämisessä?

    Lataa whitepaper täyttämällä lomake ja inspiroidu!

    Haluatko keskustella lisää?

    Jouni Kahelin

    Jouni Kahelin
    Tutkimusjohtaja
    0400 894 959
    jouni.kahelin@balentor.fi

    Pekka Järvinen

    Pekka T. Järvinen
    Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
    0400 483 792
    pekka.jarvinen@balentor.fi

    Lataa whitepaper

    Avatar photo
    Jouni Kahelin
    Tutkimusjohtaja
    0400 894 959
    Kirjoitukseen liittyvät
    • Kaikki
    • Kirjoittajan
    • Kategorian
    • Tagien mukaan