Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa
Muutos asiakkaiden ostokäyttäytymisessä tapahtuu nopeasti, ja jotta yritykset voivat vastata muutoksiin, tulee heidän kehittää ja syventää asiakasymmärrystään. Tekoälyn ja laadullisen analytiikan avulla hankittu reaaliaikainen asiakasymmärrys auttaa yrityksiä kehittämään liiketoimintaansa oikeaan suuntaan ja luo parhaimmillaan jopa epäreilua kilpailuetua!
Whitepaperista saat vastauksen mm. näihin kysymyksiin:
1. Miksi asiakasymmärrys on olennaisen tärkeää?
2. Mitä tarkoittaa 360-asiakasnäkemys ja miten saatte 360-kuvan asiakkaistanne?
3. Miten voitte hyödyntää tekoälyä ja laadullista analytiikkaa asiakasymmärryksen kehittämisessä?
Lataa whitepaper täyttämällä lomake ja inspiroidu!
Haluatko keskustella lisää?
Jouni Kahelin
Tutkimusjohtaja
0400 894 959
jouni.kahelin@balentor.fi
Pekka T. Järvinen
Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
0400 483 792
pekka.jarvinen@balentor.fi