B2B-asiakkuusstrategia
Miten luodaan toimiva asiakkuusstrategia B2B-markkinoilla?
Kuinka luodaan B2B-asiakkuusstrategia ja asetetaan oikeanlaiset tavoitteet? Entä miten B2B-asiakkuusstrategia luodaan tilanteissa, joissa etsitään uutta
markkinaa tai uudistetaan jo olemassa olevaa asiakkuustrategiaa?
Asiakastiedon merkitys on lähtökohtaisesti tärkeässä roolissa. Mitä paremmin yritys tietää ja tuntee asiakkaansa, sitä helpompaa erilaisia suunnitelmia ja toimenpiteitä on tehdä. Mutta mikä merkitys segmentoinnilla on asiakastiedon hallinnassa? Entä miten asiakkaiden ostovoimaa voidaan arvioida ja asettaa tavoitteita myynnille?
Miten kaikki edellä mainittu tapahtuu käytännössä? Lataa whitepaper täyttämällä lomake ja oivalla!
Lataa whitepaper
Lue lisää muutoksen vauhdittamisesta
Tilaa uutiskirjeemme
Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.
Ota yhteyttä
Keskustellaanko tarkemmin asiakkuusstrategian luomisesta tai kehittämisestä teidän tilanteestanne käsin?