Maailman muuttuessa alati dynaamisemmaksi on olennaista saada strateginen tilannekuva markkinoista, kilpailijoista, asiakkaista ja henkilöstöstä – reaaliajassa. Balentor aloitti yhteistyön kotimaisen, uudenlaisia tekoälypohjaisia ratkaisuja tarjoavan, Aiwo Digitalin kanssa luodakseen yhä kokonaisvaltaisempia, syvempiä ja vaikuttavampia tuloksia asiakkaillaan.
Markkinoilla on palveluita, jotka keräävät tietoa sosiaalisesta mediasta, internetistä ja uutisista sen enempää kertomatta, mitä otsikoiden ja puhuttavien aiheiden taustalla tapahtuu. Koska asiakkaamme kaipaavat ja ansaitsevat syvällisempää tietoa kehittääkseen liiketoimintaansa oikeaan suuntaan, koimme uudenlaista tekoälyä hyödyntävän ratkaisun markkinoita mullistavana. Positiivisten kokemuksien saattelemana päädyimme yhteistyöhön kumppanin kanssa, joka luo asiakkaissaan merkittäviä tuloksia – aivan, kuten mekin. Liitto oli luotu.
Laadullinen tekoäly mahdollistaa eri polkujen hyödyntämisen ja laajemman tiedonkeruun. Näin pääsemme haasteiden juureen nopeasti ja tarvittavien toimien tekeminen oikeaan suuntaan ajoissa on mahdollista.
Erityisesti ratkaisun reaaliaikaisuus ja ketterä käyttöönottoprosessi ansaitsevat kiitosta. Monet organisaatiot kamppailevat, koska tietoa markkinoista ja tulevista muutoksista ei ole tai niitä ei voida hyödyntää ratkaisevalla tavalla. Strategisen tekoälyn ansiosta saamme syvällistä ymmärrystä markkinoista ja käsitämme aidot syyt seurauksien takana. Arvailu ja olettaminen on tunnetusti vaarallista ja voi johtaa väärään suuntaan, joten syvällisempi data on tervetullutta. Emme myöskään jätä asiaa tähän.
Hyödynnämme saamaamme dataa yhdessä, kehittääksemme asiakkaidemme liiketoimintaa oikeaan suuntaan, markkinoiden muutokset huomioiden. Haluamme myös tehdä prosessin mahdollisimman vaivattomaksi asiakkaillemme. Siksi ketterä käyttöönottoprosessi on piste iin päällä.
Asiakkaamme ei tarvitse luoda alustavia hakusanoja tai määritellä kysymyksiä. Kaikki hoituu tekoälyn avulla ja tieto kerätään puolueettomasti eri viestintäkanavista. Laadullinen tekoäly mahdollistaa eri polkujen hyödyntämisen ja laajemman tiedonkeruun. Näin pääsemme haasteiden juureen nopeasti ja tarvittavien strategisten toimien tekeminen oikeaan suuntaan ajoissa on mahdollista. Maailman muuttuessa uuden innovointi ja kehittäminen näyttelevät olennaista roolia tulevaisuuden maalaamisessa.
Kerroimme ratkaisusta tarkemmin whitepaperin muodossa sekä nettisivuillamme. Jos koette, että tästä olisi hyötyä teillekin dynaamisessa toimintaympäristössä, olkaa yhteydessä! Pohditaan ja kehitetään yhdessä!
Kiinnostuitko?
Jouni Kahelin
Tutkimusjohtaja
0400 894 959
jouni.kahelin@balentor.fi
Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa
Tällä kertaa ilmaisessa webinaarissamme pohdimme, miten asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos vaikuttaa yrityksien ja organisaatioiden toimintaan.
Saatte vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
Miten saatte 360° kuvan asiakkaistanne?
Miten saatte johdon ohella esihenkilöt ja koko organisaation ymmärtämään muutostarpeet?
Millä keinoilla tai toimintatavoilla aktivoitte henkilöstön?
Webinaarin vetäjinä toimivat Balentorin toimitusjohtaja ja yritysvalmentaja Pekka Järvinen sekä tutkimusjohtaja Jouni Kahelin. Vieraanamme on tekoälyä radikaalin uudella tavalla hyödyntävä kumppanimme Aiwo Digitalin toimitusjohtaja Atso Vesterinen.
Webinaaritallenne
Katsomalla Balentorin järjestettäman ”Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa” -webinaarin saat aitiopaikan epäreilua kilpailuetua luovan tekoälyratkaisun ja muutoskyvykkyyden keskuudessa.
Ratkaisua hyödyntäviä asiakkaita
Tutustu sisältöihimme liittyen tekoälyn hyödyntämiseen liiketoiminnassa
Viimeisimmät sisällöt liiketoiminnan kehittämisen analytiikasta
Tilaa uutiskirjeemme
Haluaisitko saada tuoreinta tietoa asiakkuuksien, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat muutaman kerran vuodessa suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.